Как да направите поръчка

Изпращане на поръчка

Поръчката става много лесно! На нашия сайт можете да поръчвате денонощно.

Продуктите могат да бъдат намирани чрез функцията за търсене или чрез навигацията. Ако сте избрали продукт, можете да изберете в зависимост от продукта и цвят, размер, вкус или брой, и да пазарувате чрез натискане на бутона "В кошницата".

След това кликнете върху горния десен бутон "Преминете към плащане" и ще минете към процеса на поръчка. Ако сте редовен клиент и са пазарували вече при нас, можете да влезете в системата с Вашите данни. Ако сте нов клиент, можете лесно и да създадете нов профил.

После преминавате следващите стъпки, като въведете адрес за доставка и изберете предпочитания от Вас начин на плащане. След това можете да проверите отново своята поръчка и да я изпратите.

Вие ще получите веднага имейл с потвърждение на поръчката. Вашата поръчка ще бъде обработена възможно най-бързо.

Продукти в наличност на склад

Ние се опитваме винаги да Ви предложим колкото е възможно повече продукти на склад. Продукти, които са в наличност на склад, се изпращат на същия или най-късно на следващия работен ден.

На страницата на продукта можете да видите статуса на продукта. Ние обозначаваме продуктите както следва:

  • в наличност
  • в наличност след Х дни/седмици
  • временно не е в наличност
  • доставка директно от производителя

Ако сте сложили продукти в кошницата, на страницата на кошницата ще видите кога се очаква да изпратим цялата Ви поръчка.

Ако има някакви проблеми с доставката, ще бъдете информирани от нас.

Нашите възможности за плащане

Налични методи на плащане в България
Предварително заплащане
Сумата за Вашата поръчка можете удобно да преведете по нашата банкова сметка. След получаване на плащането Вашата поръчка ще бъде изпратена.
Кредитна карта, VISA, Mastercard, American Express, Diners Club
Платете удобно и лесно с Вашата кредитна карта. Ние приемаме следните карти: VISA, Mastercard, American Express, Diners Club.
Paypal
Платете лесно и безопасно с вашия акаунт в Paypal.

Какви допълнителни опции за доставка се предлагат?

Подаръчна кутия

Можете да изберете допълнително кутия за подарък при процеса на поръчване в стъпката опции за доставка. Тогава всички продукти, които поръчате, ще са опаковани в подаръчна кутия.

Не е възможно да се избере опцията за подаръчна кутия след изпращане на поръчката.

Ако изберете опцията "Опаковка за подарък", всичките Ви продукти ще се добавят към този пакет. Така че, не е възможно да се раздели една поръчка на продукти, които трябва да бъдат специално опаковани, и други. Това би могло да доведе до повреди по време на транспорт. Ние, по принцип, не залепваме кутиите за подарък. Това означава, че можете да извадите отделни продукти без каквито и да било проблеми. Иначе, все още имате и възможността да пуснете две отделни поръчки.

Внимание! Ние си запазваме правото при твърде голяма поръчка да я изпратим в един пакет и да отменим избраната от Вас подаръчна опаковка.

Поздравителна картичка

Можете да добавите лична поздравителна картичка към поръчката. Можете да избирате между различни дизайни, да добавите лично съобщение и да видите преглед на картичката.

Не е възможно опцията Поздравителна картичка да бъде избрана след приключване на поръчката.

Приложи фактура

Тази опция е особено важна, ако искате да изпратите пакет за подарък, но без да е в него фактурата. В този случай, можете да посочите отделно адрес за фактуриране и адрес за доставка и да маркирате при "Приложи фактура". Тогава пакетът се изпраща на адреса за доставка, а ние ще изпратим фактурата на адреса за фактуриране.

Ако адресът за фактуриране е еднакъв с адреса за доставка, ще получите и двете неща (т.е. пакета с подарък и фактурата), изпратени до същия адрес, но просто всеки опакован поотделно.

Какво e охлаждаща опаковка, свежа доставка, доставка на растения и доставка от производителя?

Охлаждаща опаковка

За да се гарантира абсолютна свежест и най-високо качество през летните месеци, чувствителни на топлина продукти се изпращат само с охлаждаща опаковка. Продукти, които са декларирани като охладени продукти, автоматично се изпращат с охлаждаща опаковка. Не е възможно да изключите тази опция.

Това е изотермична опаковка от екструдиран полистирол, покрита с алуминиево фолио и дебелина от 5 мм.

Тя може да бъде изхвърлена в жълтите контейнери за пластмасови опаковки.

За автоматичната охлаждаща опаковка се начисляват € 3,90 в допълнение към обичайната цена за доставка.

Доставка от производителя

Някои продукти, като обемисти предмети, се доставят директно от производителя. Тази информация може да се види в процеса на поръчка в опциите за доставка. При тази доставка няма възможност за проследяване, тъй като тя не се изпраща директно от нашия логистичен център.

При запитване нашият екип обслужване на клиенти ще се погрижи да Ви даде допълнителна информация.

Какво е бележка към поръчка?

Бележка към поръчката може да бъде написана от Вас. Това е допълнителна бележка за нашия склад. Така не можете да изпращате съобщение до съответната куриерска услуга, за съжаление.

Нашият екип за обслужване на клиенти се опитва да предаде Вашите съобщения до куриерската фирма. За съжаление, ние не можем да гарантираме, че куриерската фирма наистина ще получи съобщението или ще ги вземе предвид.

Ако имате промяна или допълнителна информация към поръчката Ви, може да се свържете с нашия екип за обслужване на клиентите .

Какво означава съответният статус на поръчката ми?

След като поръчката бъде потвърдена, можете да видите текущото състояние във Вашия акаунт. Моля, следете статуса на поръчката, ако желаете да направите промени.

В очакване на плащане -  Това означава, че парите все още не са достигнала до нас. Промени по поръчката са възможни по всяко време. Ще ви пращаме четири седмици по веднъж седмично напомняне за плащане, след което поръчката Ви ще бъде спирана. Ако платите по-късно, поръчката Ви след това време просто ще бъде активирана отново.

Готова за изпращане - Поръчката е регистрирана, но все още се обработва. Промени от Ваша страна са възможни по всяко време.

В процес на опаковане - Пакетът се пакетира или вече е на път към куриерската служба. Вече никакви промени не са възможни.

Изпратена - Поръчката е била изпратена.

Анулирана - Вашата поръчка е анулирана.