Как да направите поръчка

Изпращане на поръчка

Поръчката става много лесно! На нашия сайт можете да поръчвате денонощно.

Продуктите могат да бъдат намирани чрез функцията за търсене или чрез навигацията. Ако сте избрали продукт, можете да изберете в зависимост от продукта и цвят, размер, вкус или брой, и да пазарувате чрез натискане на бутона "В кошницата".

След това кликнете върху горния десен бутон "Преминете към плащане" и ще минете към процеса на поръчка. Ако сте редовен клиент и са пазарували вече при нас, можете да влезете в системата с Вашите данни. Ако сте нов клиент, можете лесно и да създадете нов профил.

После преминавате следващите стъпки, като въведете адрес за доставка и изберете предпочитания от Вас начин на плащане. След това можете да проверите отново своята поръчка и да я изпратите.

Вие ще получите веднага имейл с потвърждение на поръчката. Вашата поръчка ще бъде обработена възможно най-бързо.

Можете да изберете до две безплатни мостри от нашия каталог за всяка поръчка на Ecco Verde България. Тази опция ще намерите в количката за пазаруване веднага щом добавите един или повече продукти. След това мострите ще бъдат добавени към поръчката ви.

Защо всеки клиент получава само ограничен брой проби?
Искаме да дадем възможност на всички наши клиенти да поръчат и изпробват мостри. Ако позволим неограничен брой мостри, няма да можем да гарантираме, че всички наши клиенти ще получат такива.
Веднага след като получим по-голямо количество мостри от производителите, ще увеличим броя на избираемите мостри.

Защо се променят продуктите, които се предлагат като проби?
Получаваме ги от различните производители. Те не винаги ни изпращат същите проби и не винаги една и съща бройка. Затова нашият каталог се променя редовно.

Защо клиентите имат право да избират сами?
Защото нашата околна среда е важна за нас. Преди изпращахме мостри, стига да разполагахме с такива. Разбира се, не знаехме дали нашите клиенти наистина се нуждаят от тези продукти. Тъй като това често не е така, не всички мостри бяха използвани, като някои от тях биваха направо изхвърлени. Сега нашите клиенти могат да изберат точно тези образци от продукти, от които се интересуват. Освен това те винаги могат да опитат нови продукти. Много клиенти знаят точно какво искат и затова не се нуждаят от мостри. С новата система няма получите нищо ненужно, а само мостри, които сте избрали. Това намалява отпадъците и позволява на другите ни клиенти по-голям избор от мостри.

Забележка : Ако направите няколко поръчки едновременно, те ще бъдат комбинирани в един пакет. По този начин намаляваме отпадъците от опаковки. След това ще получите само две мостри, а не всички мостри от всички поръчки.

Продукти в наличност на склад

Винаги се стараем да разполагаме с максимален брой продукти на склад.

Информация за времето за доставка можете да намерите на две места на нашия сайт: директно на страницата на продукта, както и в количката за пазаруване.

На страницата на продукта можете да видите статуса на продукта. Разграничаваме продуктите на следните категории:

На склад: Продуктът е наличен за незабавна доставка и ще бъде изпратен на същия или най-късно на следващия работен ден.

В наличност от: Продуктът в момента не е на склад, но трябва да бъде наличен отново от посочената дата.

В момента не е наличен: В този случай нямаме точна информация кога продуктът ще бъде отново на склад. Възможно е да има проблеми с доставката от доставчика или да има затруднения за производителя. Тъй като често не ни се дава точна информация за тези случаи, ние сме принудени да премахнем бутона за „Добавяне в количката“, за да не се стига до ненужно дълги срокове за доставка. Въпреки това, можете също да кликнете върху опцията „Уведоми при наличност“ и след това автоматично ще получите имейл веднага щом продуктът е отново на склад.

Разпродаден: Продуктът вече не се произвежда или е премахнат от нашия асортимент.

Датата на доставка зависи от няколко фактора като адрес за доставка, избрана услуга за доставка, наличност на стоки, час на поръчка и начин на плащане. Ето един пример:
Нуждаете се от продукт и той се показва като "на склад". Само този продукт влияе върху времето за доставка. Очакваната дата на доставка се изписва до продукта и в кошницата за пазаруване.
Ако сега добавите друг продукт в кошницата за пазаруване, който би бил наличен едва на по-късна дата, прогнозната дата на доставка за цялата поръчка ще се промени. В пазарската кошница ще видите датата на доставка, на която бихте получили и двата продукта.

Винаги ще бъдете информирани ако има проблеми с доставката.

Нашите възможности за плащане

Налични методи на плащане в България
Банков превод
Преведете сумата по нашата сметка след поръчката. Вашата поръчка ще бъде изпратена след получаване на плащането.
Кредитна карта
Платете с VISA, Mastercard, JCB безопасно и бързо.
Карта Maestro
Платете бързо и сигурно с вашата карта Maestro.

Какви допълнителни опции за доставка се предлагат?

Подаръчна кутия

Можете да изберете допълнително кутия за подарък при процеса на поръчване в стъпката опции за доставка. Тогава всички продукти, които поръчате, ще са опаковани в подаръчна кутия.

Не е възможно да се избере опцията за подаръчна кутия след изпращане на поръчката.

Ако изберете опцията "Опаковка за подарък", всичките Ви продукти ще се добавят към този пакет. Така че, не е възможно да се раздели една поръчка на продукти, които трябва да бъдат специално опаковани, и други. Това би могло да доведе до повреди по време на транспорт. Ние, по принцип, не залепваме кутиите за подарък. Това означава, че можете да извадите отделни продукти без каквито и да било проблеми. Иначе, все още имате и възможността да пуснете две отделни поръчки.

Внимание! Ние си запазваме правото при твърде голяма поръчка да я изпратим в един пакет и да отменим избраната от Вас подаръчна опаковка.

Поздравителна картичка

Можете да добавите лична поздравителна картичка към поръчката. Можете да избирате между различни дизайни, да добавите лично съобщение и да видите преглед на картичката.

Не е възможно опцията Поздравителна картичка да бъде избрана след приключване на поръчката.

Приложи фактура

Тази опция е особено важна, ако искате да изпратите пакет за подарък, но без да е в него фактурата. В този случай, можете да посочите отделно адрес за фактуриране и адрес за доставка и да маркирате при "Приложи фактура". Тогава пакетът се изпраща на адреса за доставка, а ние ще изпратим фактурата на адреса за фактуриране.

Ако адресът за фактуриране е еднакъв с адреса за доставка, ще получите и двете неща (т.е. пакета с подарък и фактурата), изпратени до същия адрес, но просто всеки опакован поотделно.

Какво e охлаждаща опаковка, свежа доставка, доставка на растения и доставка от производителя?

Доставка от производителя

Някои продукти, като обемисти предмети, се доставят директно от производителя. Тази информация може да се види в процеса на поръчка в опциите за доставка. При тази доставка няма възможност за проследяване, тъй като тя не се изпраща директно от нашия логистичен център.

При запитване нашият екип обслужване на клиенти ще се погрижи да Ви даде допълнителна информация.

Какво е бележка към поръчка?

Бележка към поръчката може да бъде написана от Вас. Това е допълнителна бележка за нашия склад. Така не можете да изпращате съобщение до съответната куриерска услуга, за съжаление.

Нашият екип за обслужване на клиенти се опитва да предаде Вашите съобщения до куриерската фирма. За съжаление, ние не можем да гарантираме, че куриерската фирма наистина ще получи съобщението или ще ги вземе предвид.

Ако имате промяна или допълнителна информация към поръчката Ви, може да се свържете с нашия екип за обслужване на клиентите .

Какво означава съответният статус на поръчката ми?

След като поръчката бъде потвърдена, можете да видите текущото състояние във Вашия акаунт. Моля, следете статуса на поръчката, ако желаете да направите промени.

В очакване на плащане -  Това означава, че парите все още не са достигнала до нас. Промени по поръчката са възможни по всяко време. Ще ви пращаме четири седмици по веднъж седмично напомняне за плащане, след което поръчката Ви ще бъде спирана. Ако платите по-късно, поръчката Ви след това време просто ще бъде активирана отново.

Готова за изпращане - Поръчката е регистрирана, но все още се обработва. Промени от Ваша страна са възможни по всяко време.

В процес на опаковане - Пакетът се пакетира или вече е на път към куриерската служба. Вече никакви промени не са възможни.

Изпратена - Поръчката е била изпратена.

Анулирана - Вашата поръчка е анулирана.