Weleda - Устойчивост като мисия

понеделник, 11. февруари 2019

Weleda - Устойчивост като мисия

Weleda съществува от 1921 г., което означава, че скоро ще стане на 100 години. За това време тя стана водещ световен производител на сертифицирана натурална козметика с над 120 сертифицирани продукта. Тук важна роля играе и устойчивото използване на ресурсите.

Устойчивостта като мисия

Ако се разгледа доклада за устойчивостта на компанията Weleda, под мисия ще се види следното изречение: "Weleda произвежда устойчиво в хармония с човека и природата." Но това не са само празни думи, Weleda предприема конкретни действия в седем различни области. Във всяка от тези седем области на дейностите са проектирани така, че да бъдат социално отговорни, екологични и търговски успешни. Нека ги разгледаме отблизо:

1. Разработване на продукти и сортимент

В допълнение към високото качество на продуктите, от дълго време се обръща внимание на пестящите ресурси опаковки. За транспортни опаковки се използват 100% рециклирани влакна, 100% от хартията и картона са сертифицирани, а основната опаковка се произвежда от около 50% рециклиран материал. За сгъваемите картонени опаковки сега се използват цветни печати без минерални масла, а делът на рециклираното стъкло също се увеличава.

2. Екологично земеделие и биологично разнообразие

Био делът на суровините, използвани от Weleda, е повече от 80%. Компанията участва и в инициативи за сеитба и използва само сертифицирано палмово масло.

3. Уважителна верига на доставки

Повече от 1000-те суровини от природата, които са в основата на всички продукти на Weleda, идват от цял свят. Weleda подкрепя проекти и партньорства със социална и/или екологична подкрепа и помага, например, на производители в прехода от конвенционално към биологично отглеждане или мерки за защита на биологичното разнообразие.

4. Устойчиви седалища, производство и логистика

Дори и в собственото седалища на компанията се отговаря на високи изисквания. Например, 98% от отпадъците се рециклират, процентът на рециклиране или компостиране е 61%, а в собствените сгради се използва 100% зелена електроенергия за производството.

5. Смислена и добросъвестна дейност

Компанията иска да направи нещо добро за своите служители. Затова фокусът е върху смислена, добросъвестна работа, образование и индивидуални възможности за развитие.

6. Културни и социални отношения и развитие

Weleda вярва, че опазването на биологичното разнообразие е социална отговорност. Ето защо се подкрепят инициативи за образование в областта на природата и стремежа да се наложи грижата за ландшафта като културна ценност.

7. Управление и финанси

Разбира се, компанията винаги трябва да следи финансите. Weleda продължава да развива своя бизнес, като инвестира в бъдещата си жизнеспособност и създава системи за управление на устойчивостта, като напр. членство в UEBT (Union for Ethical BioTrade).

Всички мерки на Weleda за устойчиво бъдеще не са обхванати в този блог. Но тук просто искахме да покажем, че Weleda не само говори за устойчивост, но и действително действа устойчиво.

На Ecco Verde предлагаме голяма гама от продукти на Weleda. Кликнете тук.